ליווי

ע"י עדייה הירש | 08 בפבר' 2014
 

שלום חנן
שמי עדייה ואני סטודנטית לניהול עסקי חברתי,
אני וכמה מעמיתי ללימודים מלווים את היזמות ומסייעים בבניית תכנית עסקית להמשך התחרות.

קראתי את הפרוייקט והוא מאוד עניין אותי. עצם הלימוד דרך פרוייקים מאוד הזכיר לי את התכנית שהייתה לפני מס חדשים בנוגע לשיטת הלימוד בנורווגיה, אני מניחה שאתה יודע למה אני מתייחסת?

מה שלא היה לי לגמרי ברור הייתה העובדה שבהתחלה נראה שאתה מתייחס לכל תהליך למידה, שיעשה במתכונת של פרוייקטים, אולם אחר כך אתה מתמקד בנושא של לימוד אמנויות הבמה על תחומיהן השונים.
האם הרעיון שלך הוא רק לגבי הפקות בתחום הבמה? [תאטרון, קולנוע וכו']

בהצלחה!

תחומי ההתמחות

ע"י חנן יניב | 08 בפבר' 2014
 

עדייה, שלום.

תודה על העידוד. האם לא התכוונת לפינלנד? בכל מקרה, צריך להבחין בין שני סוגים של תכנים: תכנים מתוך תכנית הלימודים שבהם משתמשים הלומדים בעת פיתוח הפרויקט ותכנים של מקצועות ההפקה שמשמשים אותם בכדי להפיק את התוצר באופן איכותי (התוצר מאד חשוב להם ונמאס כבר מקופסאות נעליים עם צמר גפן = איגלו). תלמידים בהתמחויות שונות ישמשו כמשאב לפרויקטים שונים, כמו בחיים - כשאת רוצה להפיק סרט פרסום את צריכה מפיק מקצועי, תסריטאי, קופירייטר, תפאורה, צלם, במאי, עורך, ועוד..) את הולכת אז לחברה מקצועית שתפתח את זה (נגיד חברת פרסום) והם שוכרים חברת הפקה...

ללא מיומנויות הפקה בבית הספר, אי אפשר יהיה להמריא באיכות התוצר.

יכול מאוד להיות שהתכוונתי

ע"י עדייה הירש | 08 בפבר' 2014
 

יכול מאוד להיות שהתכוונתי לפינלנד:)

השאלה הפשוטה ששאלתי היא האם מדובר רק במקצועות ההפקה או שמא, כמו שתכניתת על פינלנד, מדובר גם בפרוייקטים טכנולוגיים והפקות רובוטיקה ו... בעצם כמו שאני רואה את זה- למצוא את הדרך להוציא אל הפועל כל דבר שעושים וללמוד מתוך העשייה..
השאלה היא לאיזה מן הפקה אתה מתכוון כי זה עדיין לא לגמרי בוור לי...
בכל מקרה,
בינתיים אני פה רק כדי לנסות לחדד את הפרטים
בהמשך נבנה מודל לתכנית עסקית- חברתית ואליו ניצוק את התכנים:)

שתהיה שבת שלום

פרויקטים טכנולוגים?

ע"י חנן יניב | 08 בפבר' 2014
 

מדובר על פרויקטים בכל התחומים, לא רק טכנולוגיים.